طراحي و بهينه سازي سايت طراحي و بهينه سازي سايت .

طراحي و بهينه سازي سايت

10 تكنيك مؤثر در ديجيتال ماركتينگ

10 تكنيك مؤثر در ديجيتال ماركتينگ براي بازاريابي در اينترنت

 

در زمان حاضر تمام زوم بازار روي ابزار هاي ديجيتال است، چون كشوري در حال توسعه هستيم و واقعا ميتوانيم اهميت اين موضوع را در بين مردم مشاهده كنيم و واقعا مسااله ايي نيست كه بخواهيم از آن غافل بشويم و موضوع بسيار مهمي است كه بدانيم براي حضور در اين عرصه ديجيتال چه راه كارهايي را بايد به اجرا دربياوريم. واقعا اگر نگاهي بيندازيم همه چيز در حال ديجيتالي شدن است. براي تفهيم بهتر و نزديك شدن موضوع به ذهن تعريفي كوتاه از بازاريابي ديجيتال يا ديجيتال ماركتينگ برايتان شرح مي دهيم:
ديجيتال ماركتينگ (digital marketing) به استفاده از رسانه‏هاي جديد دردنياي تجارت اطلاق ميشود كه اين بازاريابي ديجيتال بسيار به اينترنت وابسته مي باشد و نام ديجيتال ماركتينگ را به خود گرفته است. در واقع مي توان گفت به تمام فعاليتهايي كه به منظور تبليغ محصول، خدمات، برندها و بررسي رفتار مشتري در بستر اينترنت صورت ميگيرد ديجيتال ماركتينگ گفته مي شود. 
در كسب و كار آنلاين همه چيز پايه و اساس ديجيتال دارد شما بايد بررسي كنيد و ببينيد مردم از طريق چه ابزار هاي ديجيتالي وارد اين سيستم ميشوند و شما چه فرصت هاي تبليغاتي و بازاريابي داريد كه ميتوانيد محصول و خدمت خود را به هر نحوي به آن ها معرفي كنيد.

 

امروزه رويكرد جديدي با نام H2H) Human to Human) آغاز شده و از اين رو بازاريابان بايد تمركز خود را روي ساخت ارتباطات معناداري با مخاطبان، از طريقي خلاقانه بگذارند. در اين مقاله يك ليست از بهترين تاكتيك ها و تكنيك هاي ديجيتال ماركتينگ جمع آوري شده است. اين تكنيك ها در بروزرساني هاي مجزا و از طريق همين صفحه در اختيار شما قرار خواهد گرفت. اميدواريم از اين تكنيك ها بهترين استفاده را در كسب و كار خود داشته باشيد.

ديجيتال ماركتينگ

اين مساله پايه و اساس استراتژي تبليغاتي دارد يعني برنامه ريزي كه منجر به رسيدن به هدف شما در عرصه بازاريابي اينترنتي شود و بتوانيد در حوزه تبليغات آنلاين موفق عمل كنيد.

براي جذب مخاطب در محيط مجازي، مسائل و راه حل هاي مختلفي وجود دارد،برخي از موارد هستند كه بسيار حياتي و مهم قلمداد ميشوند كه در اين مقاله ميخواهيم مواردي كه در حوزه بازاريابي ديجيتال (ديجيتال ماركتينگ) داراي اهميت است را توضيح دهيم.

موارد موثر و قابل توجه در ديجيتال ماركتينگ

برخي از عوامل موثر و قابل توجه در ديجيتال ماركتينگ عبارتند از:

  • توليد محتواي جذاب و خلاقانه
  • حضور در شبكه هاي اجتماعي
  • جدي گرفتن اپليكيشن ها
  • تبليغات آنلاين
  • ويدئو ماركتينگ

تبليغات درون متني/

اگر تمايل داريد براي شركت خود اقدام به طراحي سايت ارزان كنيد پيشنهاد مي كنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت   طراحي سايت فروشگاهي  و  طراحي سايت شركتي را مطالعه كنيد. من به شما پيشنهاد مي كنم خدمات طراحي سايت پيام آوا را براي اين كار نگاه كنيد. شركت پيام آوا بهترين و با كيفيت ترين خدمات طراحي سايت را در قالب طراحي سايت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه مي كند.

تبليغات درون متني

قطعا موارد خيلي زيادتري وجود دارند ولي با توجه به تجارب كاري در اين حوزه و بازخورد هايي كه پيش رو داشتيم اين موارد را كليدي تر ميدانيم، كه در زير به توضيح هر يك از آن ميپردازيم:

توليد محتواي جذاب و خلاقانه:

اولين دغدغه هر كسب و كاري در فضاي آنلاين اين است كه محتوايي را مبتني بر تخصص و ارائه خدمات و محصولات خود توليد كند،بعضي از محتوا ها جنبه آموزشي دارند و بعضي ها جنبه اطلاع رساني و بعضي ها صرفا جهت معرفي و خريد است و كه حالتي تبليغاتي دارد. در درجه اول بايد مخاطب را درك كنيد و بدانيد تبليغ زياد براي مخاطب آزار دهنده هستند مديريت محتوا يك تخصص جدي است كه با استراتژي خاصي وارد ذهن مخاطب گردد و مخاطب حس نكند كه با سيل تبليغات و پيام هاي بازرگاني روبه رو است.بي‌شك محتوا هميشه حرف اول ر ا مي‌زند و هر كسب و كاري براي بهبود وضعيت توليد محتوا خود بايد يك استراتژي يك پارچه و كارآمد تعرف كنيد.
به طور مثال اگر شما ميخواهيد محتواي يك كانال تلگرام را تهيه كنيد كه مربوط به تبليغاتتان است نبايد مدام پست هاي معرفي محصول و خدماتتان را ارائه دهيد و همچنين نقطه مقابل آن اينكه نبايد هم بيراهه برويد به طور مثال اگر ميخواهيد يك تبلت را تبليغ كنيد بهتر است آموزش كار با آن را تهيه كنيد و منتشر كنيد سپس به طور نامحسوس از معرفي آن برند و آن محصول استفاده كنيد اين مطلب آموزشي هم بيشتر بازديد دارد و هم توسط مخاطبان به اشتراگ گذاشته ميشود و هم در ذهن مخاطب اسم آن تبلت جايگذاري ميشود.

حضور در شبكه‌هاي اجتماعي:

امروزه همه درگير شبكه هاي اجتماعي هستيم و سيل مخاطب را درون اين شبكه ها مشاهده ميكنيم كمتر كسي است كه از انقلاب اين رسانه‌ها بي خبر باشد . اينستاگرام لينكداين و توييتر از جمله شبكه‌هايي هستند كه به شدت مورد توجه قرار گرفته اند و باعث شده اند  كه صاحبان كسب و كارها بيشتر روي استراتژي مربوط به آنها تمركز كنند و سعي كنند در اين شبكه ها حضور فعال داشته باشند بحث وب برندينگ بسيار در شبكه هاي اجتماعي خصوصا اينستاگرام جايگاه ويژه دارد و ما ميتوانيم از آن به عنوان يك بستر مناسب استفاده كنيم. اول بايد هدف خود را مشخص كنيد سپس مخاطب خود را دستچين كنيد و در نهايت شروع به فعاليت كنيد و براي حضور در اين شبكه ها بايد استانداردهايي هم رعايت كنيد كه باعث شود مخاطب شما را دنبال كند.

جدي گرفتن اپليكيشن ها:

در موبايل ها و ديگر ديوايس هايي كه مانند تبلت ها و ... در اختيار و دسترس مردم هست ميتوانيد اپليكيشن هايي را مشاهده كنيد كه بنا به سليقه و نياز مخاطب نصب ميشود دو راهكار وجود دارد كه در اين اپليكيشن ها حضور داشته باشيد اول اينكه براي كسب و كار خود اپليكيشني كاربردي بسازيد و براي دانلود در اختيار مردم قرار دهيد و راه دوم اينكه در تبليغاتي كه در اين اپ ها وجود دارد شركت كنيد. كه قطعا راه اول جالب تر و موثر تر است. البته بايد  به نوع محصول يا خدمتي كه ارائه مي دهيد نيز توجه داشته باشيد، به عنوان مثال، براي محصولاتي كه ماهيت ديجيتال داشته و بيشتر جنبه تفريح و سرگرمي دارند، اپليكيشن از بهترين و كارامدترين روش ها مي تواند باشد.

تبليغات آنلاين:

شما ميتوانيد از صفحات پربازديد وب سايت هاي گوناگون استفاده كنيد و بنر هايي تبليغاتي را درست كرده و در اين وب سايت ها شروع به تبليغ كنيد يا در شبكه هاي پر بازديد ديجيتال،يكي از پربازديدترين صفحات ميتواند شروع ويدئو ها در آپارات و يوتيوپ باشد كه قبل از شروع به نمايش ويدئو اصلي تبليغ را نشان ميدهد يا تلويزيون هاي ديجيتال كه همين حالت ميتواند اتفاق بيفتد.يادتان باشد همه امور حتي تماشاي تلويزيون هم به سمت ديجيتالي شدن ميرود.

ويديو ماركتينگ :

كاربر امروز خيلي فرصت خواندن محتواي طولاني را ندارد و قبلا هم يادآور شديم كه محتواي بصري بسيار تاثير گذار است و مشخاطب علاقه مند است آن را بازديد كند و بر اثر گذشت زمان بشريت بيشتر به محتواي تصويري علاقه‌مند شده و از سوي ديگر ويديويي هاي كه در يوتيوب فيسبوك و اينستاگرام به اشتراك گذاشته مي‌شوند روي سئو تاثير گذار است. از اين رو جا دارد كه بيشتر روي استراتژي اشتراك گذاري ويديو تمركز شود.و براي كسب و كار خود محتواي كوتاه و ويدئويي و تصويري بسازيد. به عنوان مثال، با ويديوهاي تبليغاتي، تبليغات شما در هزاران گوشي پخش خواهد شد و از اين ميان به تدريج مخاطبان هدف شما كه همان مشتريان شما مي باشند بتدريج با شما آشنا و به شما اعتماد خواهند كرد و رفته رفته برند شما مطرح خواهد شد.اين ويديوها مي توانند گزارش ها، پيام ها، هزينه ها و هر پارامتر مهمي از اين قبيل باشد.

 

۱-استفاده از دكمه هاي فراخوان (Call to action) و افزايش ۹۰ درصدي آمار كليك كردن

هر بنر تبليغاتي نياز به يك دكمه فراخوان دارد. دكمه فراخوان قسمتي از بنر است كه در حقيقت كاربر را تشويق مي‌كند كه براي كسب اطلاعات بيشتر وارد آدرس سايت (URL) متصل به بنر شود. براي داشتن يك دكمه ي فراخوان متقاعدكننده، شما بايد مخاطب خود و محرك هاي آنها را بشناسيد.

يك تاكتيك مؤثر ديجيتال، ايجاد يك دكمه فراخوان تصويري است (در صورتي كه وجود داشته باشد)، براي اين دكمه از افعال قانع كننده استفاده نماييد (براي جلب نظر بازديدكنندگان)، به عنوان مثال مي توانيد به جاي “دانلود” از عبارت “كتاب رايگان خود را دريافت نماييد” و يا “همين حالا اين كتابچه را دانلود نماييد” استفاده كنيد.

راهنماي آموزش رپورتاژ آگهي

ايجاد يك دكمه فراخوان روشي بسيار عالي براي متقاعد كردن بازديدكننده به انجام كاري است كه شما مي خواهيد؛ بدون اينكه بازديدكننده آگاهي كافي در مورد موضوع داشته باشد. شما بايد اين دكمه را در صفحه اصلي، خبرنامه ها و ايميل ها قرار دهيد.

در ادامه شما را با مثال جالبي از دكمه ي فراخوان در صفحه اصلي آشنا مي سازيم:


در يكي از پژوهش هاي انجام شده مشخص گردد استفاده از افعال به صورت اول شخص به جاي دوم شخص، ميزان كليك بر روي دكمه فراخوان را تا ۲۴.۹۵% افزايش خواهد داد. (منبع)

 

۲-افزايش ۳۰۰ درصدي ترافيك سايت با استفاده از Editorial Calendar

هر روز محتواهاي جديدي در فضاي اينترنت نمايش داده مي شوند. از اين رو شما نيز بايد هر روز مطلب جديدي ارائه دهيد. سرمايه گذاري در رسانه هاي اجتماعي، بهينه سازي نرخ تبديل، روابط با مشتريان، بودجه بازاريابي، تجزيه و تحليل وب، اين ها كلمات كليدي هستند كه همواره در ذهن شما وجود دارند. با اين حال، كدام يك از آنها تاكتيكي است كه شما بايد مورد استفاده قرار دهيد؟

برنامه ريزي پست هاي وبلاگ يك امر اجباري است. اطمينان حاصل كنيد كه برنامه بازاريابي شما داراي يك برنامه زمان بندي محتوايي (Editorial Calendar) جهت بهبود نتايج است. فرض كنيد كلي نوشته را براي يك مدت زمان طولاني، مثلاً دو ماهه مي خواهيد زمان بندي كنيد. Editorial Calendar از يكسري جدول تشكيل شده كه درون خانه هاي اين جدول ها كه نشان دهنده يك روز از ماه است، اگر نوشته اي براي انتشار در آن زمان وجود داشته باشد، نشان داده مي شود. حالا در يك نگاه قادريد روال انتشار نوشته هاي زمان بندي شده يا حتي نوشته هايي كه از قبل در سايت منتشر شده اند را ببينيد. حتي از طريق همين صفحه مي توانيد براي يك تاريخ و ساعت خاصي يك نوشته زمان بندي كنيد.

ايجاد يك Editorial Calendar بسيار آسان تر از چيزي است كه شما فكر مي كنيد و برنامه هاي زيادي مي تواند در ساخت آن به شما كمك كند.‌ Meistertask يك برنامه مديريت وظايف است و شما مي توانيد براي ساخت يك Editorial Calendar از آن استفاده نماييد.

در عكس زير يك Editorial Calendar كه توسط برنامه Meistertas ساخته شده است را مشاهده مي كنيد:

 

علاوه بر آن مي توان به برنامه Trello نيز براي ساخت اين تقويم ها اشاره نمود:

 

اين برنامه ها از فرايندي استفاده مي نمايند كه باعث افزايش ۲۹۹ درصدي ترافيك سايت خواهد شد. براي دستيابي به نتايج مشابه كافي است موارد زير را رعايت نماييد:

  • يك هدف گسترده در پشت تقويم خود داشته باشيد
  • معيارهاي قابل اندازه گيري براي هدف خود تعيين نماييد
  • عملكرد اوليه خود را در ماه به صورت متوسط توسط معيارهاي تعيين شده محاسبه كنيد.
  • براي هر پست وبلاگ خود كه توسط تقويم زمانبندي كرديد، اهداف هوشمندانه اي قرار دهيد
  • تعيين كنيد چه تعداد پست براي رسيدن به اهداف ايده آل خود نياز داريد.
 

۳-استفاده از پيوند محتوا و بازنشر مقالات خود در ساير سايت هاي پربازديد

پيوند محتوا، فرايند انتشار مطالب شما در سايت هاي شخص ثالث است. شما بايد مجلات معتبر را شناسايي كنيد. ايده ي پشت اين روش در واقع تعامل بيشتر با محتواي موجود در سايت شما است. زماني كه شما مقاله خود را در سايتي مانند عصرايران يا چطور منتشر مي كنيد، با مخاطبان جديدي رو به رو شده و مي توانيد ترافيك سايت خود را بالا ببريد.

 

۴-استفاده از slideshare و دريافت ۲۰ درصد ترافيك بيشتر

slideshare بزرگترين وب سايت بازاريابي براي به اشتراك گذاري سخراني ها و بيشتر مناسب شركت هاي B2B است. Didit (يك آژانس تبليغاتي در نيويورك) مطالعاتي انجام داده كه نشان مي دهد slideshare ترافيكي معادل ۵۰۰ درصد بيشتر نسبت به Facebook، Twitter يا YouTube دريافت مي كند.‌ (منبع)

نكته ي مهمي كه بايد در نظر بگيريد اين است كه slideshare در هر ماه ميلياردها بازديد كننده دارد و روشي مناسب براي برقراري ارتباط با متخصصان مختلف و دريافت اطلاعات مناسب در قالبي دوستانه است.

Ana Hoffman، به عنوان يك وبلاگ نويس در پژوهش خود نشان داد كه چگونه از ۰ بازديد به ۲۴۳۰۰۰ بازديد در ۳۰ روز با استفاده از Slideshare دست يافته است.

قسمت جالب اين است كه شما براي ايجاد يك پرزنت لازم نيست محتواي جديدي داشته باشيد مي توانيد محتواي قديمي را در قالب فرم بصري نمايش دهيد. ۲۰ درصد بازديدكنندگان SlideShare به صورت مستقيم از سايت گوگل مي آيند. بقيه از شبكه هاي اجتماعي و نمايش هاي SlideShare

نكته: هميشه مراقب معيارهاي خود در Google analytic باشيد تا بتوانيد عملكرد خود را در قسمت هاي مختلف مورد بررسي قرار دهيد.


 


 

۵-رشد ۱۸۵ درصدي فروش با ارائه مطالعات موردي كيفي

مطالعات موردي تاكتيك هاي ديجيتال، همانند يك معدن طلا هستند. “مطالعات موردي” توانايي زيادي در افزايش ترافيك، فروش و درآمد دارند، به شرطي كه شما نتايج كيفي و ارزشي كه محصول شما به ارمغان مي آورد را نمايش دهيد. موسسه بازاريابي محتوا (Content Marketing Institute) با انجام مطالعه اي مشاهده نمود ۶۳ درصد از بازارياب هاي بريتانيا بر اين باورند كه مطالعات موردي يك تاكتيك مؤثر در بازاريابي ديجيتال هستند. مطالعات موردي در بين ۱۲ تاكتيك در رده پنجم بعد از شبكه هاي اجتماعي و خبرنامه ها قرار دارد. (منبع)

Neil Patel، يكي از ۱۰ بازارياب برتر از نظر Forbs، در تحقيقي به بررسي تاثير استفاده از مطالعات موردي در سايت خود پرداخت و نهايتاً شاهد رشد ۱۸۵ درصدي درآمدش بود.

 

۶-ايجاد شبكه اي از وب سايت هاي مشترك (مثل: Google map,Google translate,Google play….)

ذكر نام تجاري در نشريات شناخته شده بسيار مهم است و به سختي به دست مي آيد. آنها مي توانند باعث بالا رفتن رتبه ي شما در موتورهاي جستو به شرط استفاده از كلمات كليدي مناسب شوند و در نتيجه شما مي توانيد در جهت بهينه سازي موتورهاي جست و جو (SEO) پيشرفت كنيد. معمولاً استارتآپ ها به دليل نداشتن بودجه ي لازم براي استخدام يك شخص به صورت تمام وقت، با متخصصان بازاريابي محتوا همكاري لازم را انجام مي دهند. ايجاد شبكه اي از وب سايت هاي مشترك براي مدت زمان كوتاه، مي تواند يك روش بازاريابي ديجيتال مؤثر براي شناخت و بالا بردن ترافيك سايت شما باشد. بهتر است نمايه وب سايت شامل: نشريات، وبلاگ ها، انجمن ها، تجارت الكترونيك، سايت هاي آموزشي و… باشد.

OutreachMama ارائه دهنده بازاريابي وب سايت با كيفيت بالا، براي ثبت نتايج همكاري خود با مؤسسات ناشري مثل Forbs مطالعه اي انجام داد، در كمتر از ۲ ماه آنها ۳۵۰ بك لينك (زماني كه يك صفحه ي اينترنتي به صفحه ي ديگري لينك مي دهد ، آن را “بك لينك” مي نامند) از مجموع ۱۰۰دامنه دريافت نمودند.

 

۷-رتبه بالاتر در سايت هاي بررسي جهت داشتن به طور متوسط ۱۸ درصد افزايش فروش

از هر ۱۰ خريدار، ۹ نفر قبل از تصميم نهايي براي خريد نگاهي به بررسي هاي آنلاين محصولات مي اندازند. به گفته BrightLocal (شركتي كه ابزار جستجو محلي را براي مشاوران و شركت ها فراهم كرده و به ايجاد بهترين ابزار محلي مربوط به SEO پرداخته است) ۷۲ درصد مصرف كنندگان بيان كرده اند نقدهاي مثبت باعث اعتماد بيشتر آنها به كسب و كار شده است. ۸۸ درصد ديگر بيان كردند كه به نقدهاي مشتريان بيشتر از توصيه هاي شخصي اعتماد دارند.

 

Reevoo از طريق يك مطالعه موردي كشف نمود كه بررسي هاي آنلاين به طور متوسط باعث افزايش ۱۸ درصدي فروش مي شوند. در سال ۲۰۱۵، فروش تجارت الكترونيك آمريكا حدود ۳۴۱.۷ ميليارد دلار بود كه در مقايسه با سال ۲۰۱۴، ۱۵ درصد افزايش داشت.

با رشد پيوسته در فروش تجارت الكترونيك، نقدهاي مشتريان يكي از عوامل مهم و ابزاري بسيار ضروري براي وب سايت هاي تجارت الكترونيك به حساب مي آيد.

 

۸-افزايش قابل توجه نرخ بازگشت سرمايه (ROI) با استفاده ازTrend هاي ايجاد ترافيك

استفاده از ابزار Google Trends مي تواند مقادير زيادي داده را براي ايجاد محتوا در اختيار شما قرار دهد؛ علاوه بر آن به شما مي گويد كه با استفاده از چه روندي مي توانيد بالاتر از رقباي خود قرار گيريد. خاصيت مهم اين ابزار، پيدا كردن اطلاعات واقعي از جستوهاي انجام شده توسط مشتريان است.

در ادامه عكس مربوط به Google Trends در رابطه با جستجوي ۳ تعطيلي: كريسمس، هالوين و جشن شكرگذاري را مشاهده مي كنيد.


شما بايستي كاملا هشيار باشيد تا روندهايي كه در بازاريابي ديجيتال ممكن است با انها روبرو شويد را شناسايي كنيد. بزرگترين روندي كه در سال ۲۰۱۷ دنياي بازرايابي را متحول كرد، اينترنت اشيا، واقعيت مجازي و واقعيت افزورده، ويديوهاي لايو در سوشيا مدياها، تبليغات مكان محور، اتوماسيون بازاريابي، اينفلوئنسر ماركتينگ و موبايل ماركتينگ بوده است.
در سال ۲۰۱۶، محتواهاي ويديويي بسيار مورد استقبال افراد قرار گرفت. پژوهشي كه Fire brand انجام داد نشان داد روندهاي ذكر شده منجر به رشد هر مجموعه اي مي گردد. نتايج اين پژوهش به اين ترتيب بود كه ۹۰% از ماركترها افزايش چشمگيري در ميزان ROI خود از طريق اجراي كمپين هاي محتواي ويديويي مشاهده كرده اند.

 

۹-با استفاده از AMP مزاياي بيشتري نسبت به رقباي خود بيابيد

AMP ،پروژه اي تحت نظر گوگل است كه هدف آن افزايش سرعت ارائه محتوا با استفاده از كدهاي ساده مانند AMP HTML در صفحه ابزارهاي كوچك مانند موبايل مي باشد؛ از اين رو روشي آسان براي ساخت صفحات وب با وزن كم و با محتويات استاتيك (صفحاتي كه بسته به رفتار و عمليات كاربر تغييري نمي كنند) است كه وجود اين تكنولوژي باعث بارگيري سريع تر صفحات در دستگاه هاي تلفن همراه مي شود.

همانطور كه در شكل زير مشاهده مي كنيد، صفحات با ورژن AMP شاهد ۲ درصد كليك بيشتر نسبت به صفحات ديگر هستند.

به دليل ارائه سريع تر محتوا، استفاده از اين ورژن يك پيشرفت شگفت انگيز براي سايت ها محسوب مي شود. اين پروژه مي تواند تعداد زيادي از ناشران را نجات دهد.

 

۱۰-نوشتن در پلتفرم Medium براي ايجاد آگاهي بين ۶.۲ ميليون بازديد كننده آن

Medium يك پلتفرم انتشاراتي است كه مردم مي توانند در آن به اشتراك داستان هاي مهم و متفاوتي كه براي آنها اهميت دارد پرداخته و داستان هاي مربوط به ديگر افراد را بخوانند. هر روز انتشارات جديدي در آن وجود دارد و شما مي توانيد بيش از ۴۵۰۰۰ بازديد را دريافت نماييد. ناشران در Medium مي توانند ۳ نمودار آماري: تعداد دقيقه هاي مطالعه مطلب، ديدگاه ها و بازديد كنندگان را براي ۳۰ روز مشاهده كنند.

Ali Mese ، بازارياب GrowthSupply.com، گزارشي آماري براي بهترين مقاله ترافيك ساز خود ساخته است، براي يك مقاله از حدود ۱۰۰۰- ۱۵۰۰ كلمه، ۴ ميليون بازديد صفحه و ۱۴۴. ۹۲۰ دنبال كننده (همانطور كه در شكل زير مشاهده مي كنيد) دريافت كرده است.

 

براي مخاطبان جهاني بهتر است مطالب جديد را در ساعت ۰۰:۰۰ روز يك شنبه منتشر كنيد، به اين دليل كه مردم به دنبال خواندن مطالب جديد در آغاز هفته هستند.

تبليغات ميان متني

درب شيشه اي يكي از ملزومات دكوراسيون لوكس و مدرن ساختمان هاي امروز به حساب مي آيند. قيمت درب شيشه اي را در سايت قائم الكتريك مشاهده كنيد. همچنين درب ورودي ساختمان ها نيز براي حفظ امنيت عبور و مرور نيازمند تجهيزات راهبند است. قيمت راهبند  را از قائم الكترونيك به راحتي دريافت كنيد. درب شيشه اي اتوماتيك قائم الكترونيك/

تبليغات ميان متني

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ دى ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۵۱:۵۹ توسط:نيما موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :